torsdag 20 oktober 2011

Nu tänkte jag och mina små troll bjuda på ett litet bild regn!



Världens finaste lilla Blomma ♥


Våran Jan "banan" verka gilla kameran.. fniss


Lite utfodring på G!


Vårat lilla bus frö ♥


Mina kaniners foder...

RR (Rabbit Royale)


Rabbit Royale kaninfoder är ett helfoder som kan användas till alla kanintyper.
Fodret består av såväl pellets som grönsaker och örter och kallas ibland för kaninmusli. Detta foder luktar gott och de kaniner som får det älskar det.
Hö eller grönfoder och friskt vatten, är dock basfödan och ska alltid finnas tillgängligt för kaninen.

Finns i storlekar:
3 kg 
15 kg 

Rekommendationer:
När ni introducerar ett nytt foder för ert husdjur bör ni alltid göra det i liten skala.
Blanda ut lite av det nya fodret i det ni haft förrut och öka sedan på mängden nytt foder och minska mängden med ert tidigare foder så att ert husdjur får en långsam övergång till det nya fodret.

Råvaruinnehåll:
Gräs, Vete, Havrekli, Korn, Havre, Majs, Lucern, Vetekli, Skalfria sojabönor, Morötter, Ärter (min 6% grönsaker), Glykos, Halm, Diakaliumfosfat, Ringblomma, Sojaolja, Mannanogliosaccarider, Mynta, Nässla (min 2% örtväxter), Svarta vinbär, Gurkmeja (min 30% fodrar).
Innehåller även EU godkända antioxidanter: mixade tocoperoler, vitamin c och rosmarinextrakt.

Näringsvärde:
Råprotein 12,0%
Råfett 2,5%
Växttråd 14,0%
Råaska 6,0%

Mineralämnen:
Koppar (Cu-sulfat) 20mg/kg

Vitaminer per kg:
Vitamin A  10000 IE
Vitamin D3 1000 IE

Förvaras torrt och svalt




Granngårdens PELLETS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar